
Regulamin

Dane Administratora
A&M CREATIVE COMPANY
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ,
NIP 6462996014,
ul. Jutrzenki 25,
43-100 Tychy.
Poniżej znajdziesz regulamin Kreatywnych Odkrywców, w którym zawarte zostały informacje m.in. o sposobie zawarcia i realizacji umowy o udział w kursie, usługach świadczonych drogą elektroniczną, procedurze reklamacyjnej. W razie jakichkolwiek wątpliwości lub pytań, jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem biuro@kreatywniodkrywcy.pl
§ 1 Definicje
Na potrzeby niniejszego regulaminu przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
- Administrator – A&M CREATIVE COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, NIP 6462996014, ul. Jutrzenki 25, 43-100 Tychy.
- Dziecko – dziecko biorące udział w Kursie lub Półkoloniach na podstawie Umowy zawartej pomiędzy Klientem a Usługodawcą,
- Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub ułomna osoba prawna,
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca z Usługodawcą umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową; Konsument jest również Klientem,
- Kurs – kurs dla dzieci, w którym Dziecko może wziąć udział na podstawie zawartej przez Klienta z Usługodawcą Umowy; wszystkie Kursy opisane są w Serwisie,
- Regulamin – niniejszy regulamin dostępny pod adresem https://kreatywniodkrywcy.pl/regulamin, podlegający akceptacji w procesie zawierania Umowy,
- Serwis – strona internetowa działająca pod adresem https://kreatywniodkrywcy.pl,
- Umowa – umowa zawierana pomiędzy Klientem a Usługodawcą w sposób opisany w Regulaminie, mocą której Usługodawca zobowiązuje się wykonać Usługę, a Klient zapłacić Usługodawcy wynagrodzenie,
- Usługa – usługa polegająca na przeprowadzeniu Zajęć/Warsztatów lub zorganizowaniu Półkolonii z udziałem Dziecka, w grupie składającej się z określonej liczby osób, zgodnie z programem Zajęć/Warsztatów lub Półkolonii opisanych w Serwisie,
- Usługodawca – podmiot, z którym Klient zawiera Umowę
§ 2 Postanowienia wstępne
- Za pośrednictwem Serwisu, Administrator zapewnia Klientowi możliwość zawarcia Umowy.
- Do korzystania z Serwisu nie jest konieczne spełnienie szczególnych wymogów przez komputer lub inne urządzenie Klienta. Wystarczające są:
1. dostęp do Internetu,
2. standardowy i aktualny system operacyjny (Windows, Linux, Mac OS),
3. standardowa i aktualna przeglądarka internetowa (Safari, Chrome, Firefox, Opera),
4. aktywny adres e-mail. - Samo przeglądanie zawartości Serwisu możliwe jest anonimowo, tj. bez konieczności podawania danych osobowych. Zawarcie Umowy wymaga natomiast podania określonych danych osobowych, tj.:
1. adres e-mail, imię i nazwisko, numer telefonu Klienta,
2. imię i nazwisko oraz wiek Dziecka, - Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści w ramach formularzy dostępnych w Serwisie.
- Wszystkie ceny podane w Serwisie są cenami brutto.
- Administrator dołoży wszelkich starań, aby transmisja danych za pomocą Internetu w ramach korzystania z Serwisu była bezpieczna, tj., aby przesyłane informacje zostały przesłane z zachowaniem poufności, całości i kompletności przesyłanych danych. Administrator nie ponosi jednak odpowiedzialności za nieuprawniony dostęp do przesyłanych danych wynikający z okoliczności leżących po stronie Klienta, takich jak np. oprogramowanie szpiegowskie zainstalowane na urządzeniu Klienta.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klienta, Administrator podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
- 8. Administrator może w każdej chwili podjąć decyzję o zawieszeniu lub zakończeniu działalności Serwisu. Administrator może również w każdej chwili podjąć decyzję o zmianie, wycofaniu lub dodaniu nowych funkcji Serwisu.
- Administrator jest uprawniony do korzystania z pomocy podmiotów trzecich w związku z funkcjonowaniem Serwisu, w szczególności w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania, rozwoju i obsługi Serwisu.
- Klient zobowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób zgodny z prawem, Regulaminem i dobrymi obyczajami, a w szczególności do:
1. korzystania z Serwisu w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
2. niepodejmowania jakichkolwiek czynności mających na celu wejście w posiadanie informacji nieprzeznaczonych dla Klienta,
3. korzystania z Serwisu w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Klientów oraz dla Administratora.
§ 3 Usługi świadczone drogą elektroniczną
- Administrator zapewnia Klientowi możliwość zawarcia za pośrednictwem Serwisu Umowy w sposób opisany w § 4 Regulaminu.
- Usługi, o których mowa powyżej świadczone są na rzecz Klienta nieodpłatnie. Odpłatne są natomiast Umowy zawierane za pośrednictwem Serwisu.
- Wszelkie reklamacje związane z usługami, o których mowa powyżej, Klient może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail biuro@kreatywniodkrywcy.pl. W reklamacji Klient powinien podać imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej oraz opisać przedmiot reklamacji, uzasadnić reklamację i przedstawić swoje roszczenia związane z reklamacją. Usługodawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail wskazany w reklamacji.
§ 4 Zawarcie Umowy
- W celu zawarcia Umowy Klient musi podjąć następujące kroki:
1. wybrać interesujący Klienta Kurs lub Półkolonie i przejść do formularza zamówienia poprzez kliknięcie w obrębie konkretnego kursu/półkolonii
2. wypełnić formularz zamówienia, podając dane niezbędne do realizacji zamówienia, o których mowa w § 2 ust. 4 Regulaminu,
3. złożyć stosownej treści oświadczenia, zaznaczając odpowiednie checkboxy, w tym zaakceptować Regulamin (akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do zawarcia Umowy; akceptacja powinna być poprzedzona uważną lekturą Regulaminu),
4. kliknąć w przycisk „zapisz się i zapłać”. - Po kliknięciu w przycisk „zapisz się i zapłać”, Klient zostanie przeniesiony do bramki płatności systemu PayU celem dokonania zapłaty z tytułu zawieranej Umowy. Po skutecznym dokonaniu płatności, Klient zostanie przekierowany na stronę z potwierdzeniem zawarcia Umowy. Z tą chwilą Umowę uważa się za zawartą między Klientem a Usługodawcą. Potwierdzenie zawarcia Umowy Klient otrzyma również na podany w formularzu zamówienia adres e-mail.
- Umowa zawierana jest na czas trwania Kursu lub Półkolonii. Czas trwania wskazany jest zawsze w opisie Kursu lub Półkolonii dostępnym w Serwisie.
- Zawierając Umowę, Klient oświadcza, że jest prawnym opiekunem Dziecka i powierza Usługodawcy prowadzenie Kursu lub Półkolonii dla tego Dziecka w czasie i na warunkach określonych Umową, Regulaminem oraz programem Kursu lub Półkolonii.
- W formularzu zamówienia Klient musi podać prawdziwe dane osobowe. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji Umowy w sytuacji, gdy Kupujący podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Usługodawcy co do ich poprawności. W takim przypadku Klient zostanie poinformowany o wątpliwościach Usługodawcy. W takiej sytuacji Klientowi przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Usługodawcy na podjęcie kontaktu z Klientem, Usługodawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Klienta.
- Klient oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są prawdziwe, natomiast Usługodawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z ust. 5 powyżej.
§ 5 Płatność
- W ramach procesu zawierania Umowy opisanego w § 4 Regulaminu, Klient dokonuje zapłaty za zamawianą usługę
- Płatność dokonywana jest na rzecz Usługodawcy. Na prośbę klienta fakturę dokumentującą płatność za kurs Klient otrzyma w formie elektronicznej na adres e- mail podany w formularzu zamówienia
- Płatność zaliczki możliwa jest wyłącznie z wykorzystaniem systemu płatności Przelewy24 lub na konto bankowe Usługodawcy.
PayPro Spółką Akcyjną z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerskiej 15, 60-327 Poznań, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887, numer REGON 301345068, o kapitale zakładowym wynoszącym 5.476.300,00 zł, w całości opłaconym, wpisaną do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem podmiotu w UKNF IP24/2014, jako krajowa instytucja płatnicza.
§ 6 Rezygnacja
- Klient może odstąpić od Umowy, a co za tym idzie zrezygnować z uczestnictwa Dziecka w Kursie lub Półkoloniach najpóźniej do 14 dni przed pierwszymi zajęciami w ramach Kursu lub Półkolonii.
- Odstąpienie od umowy wymaga złożenia stosownego oświadczenia Usługodawcy w formie pisemnej. Przez formę pisemną strony rozumieją również wiadomość e- mail.
- W razie odstąpienia od Umowy z zachowaniem terminu, o którym mowa w ust. 1 powyżej, Usługodawca zwróci Klientowi całość płatności. W razie rezygnacji z uczestnictwa Dziecka w Kursie lub Półkoloniach po terminie, o którym mowa w ust. 1 powyżej, wpłata nie podlega zwrotowi.
- Klient może wypowiedzieć Umowę w trakcie trwania Kursu lub Półkolonii z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia. Wypowiedzenie wymaga dla swej ważności zachowania formy pisemnej.
- W przypadku wypowiedzenia Umowy przez Klienta, Strony rozliczają ilość zajęć przypadających w trakcie trwania umowy i wynikających z tego wzajemne należności. Usługodawca zobowiązany jest do zwrócenia Klientowi nadpłaconej kwoty za niewykorzystane zajęcia przypadające po zakończeniu umowy.
- W szczególnych sytuacjach Usługodawca zastrzega sobie możliwość zwrotu nadpłaconej kwoty w formie vouchera do wykorzystania na inne usługi świadczone przez Usługodawcę.
- Usługodawca może odstąpić od Umowy, a co za tym idzie odwołać Kurs lub Półkolonie nie później niż dzień przed terminem rozpoczęcia Kursu lub Półkolonii. W takiej sytuacji, Usługodawca zwróci Klientowi w terminie do 7 dni roboczych wszelkie dokonane przez Klienta płatności z tytułu Umowy.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu do umów:
1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
Na tej podstawie można odmówić konsumentowi odstąpienia w przypadku zbyt krótkiego terminu albo w przypadku próby odstąpienia po wykonaniu umowy.
§ 7 Usługa
- Usługa realizowana jest na podstawie Umowy zawartej zgodnie z postanowieniami § 4 Regulaminu.
- Szczegółowy sposób realizacji Usługi wynika zawsze z opisu Kursu lub Półkolonii w Serwisie. Opis ten ma pierwszeństwo przed postanowieniami Regulaminu.
- Zajęcia odbywają się w miejscach wskazanych w opisie Kursu lub Półkolonii widocznych w Serwisie. Zajęcia podczas Kursu odbywają się stacjonarnie w miejscu wyznaczonym przez Usługodawcę. Zajęcia w ramach Półkolonii mogą polegać również na wizytach w określonym miejscach. Kursy Online odbywają się za pośrednictwem Internetu.
- W ramach Kursu lub Półkolonii Dziecko ma prawo uczestniczyć we wszystkich zajęciach zgodnie z dostępnym w serwisie harmonogramem zajęć wchodzących w program wybranego Kursu lub Półkolonii. Program oraz daty spotkań znajdują się w opisie Kursu lub Półkolonii widocznym w Serwisie
- Klient określa wszystkie osoby upoważnione do odbioru Dziecka z zajęć.
- Dziecko bierze udział w zajęciach za zgodą i na wniosek Klienta.
- Za szkody materialne wyrządzone przez Uczestnika kursów odpowiada jego Opiekun.
- Administrator nie ponosi odpowiedzialności za bezpieczeństwo dzieci przed rozpoczęciem zajęć i po ich zakończeniu.
- Dziecko powinno stosować się do poleceń opiekunów i instruktorów prowadzących zajęcia. Dziecko uporczywie postępujące w sposób rażąco niewłaściwy wobec opiekunów, lektorów lub innych uczestników zajęć może zostać usunięte z Kursu lub Półkolonii. W takim przypadku, Usługodawca zwróci Klientowi nadpłaconą kwotę za pozostałą część Kursu lub Półkolonii.
- Jeżeli Dziecko nie weźmie udziału w którymś przewidzianym harmonogramem zajęciach w ramach Kursu lub Półkolonii w trakcie trwania Umowy, Klientowi nie przysługuje zwrot lub zwolnienie z jakiejkolwiek płatności dokonanej z tytułu Umowy. Usługodawca może zaproponować alternatywny termin lub formułę realizacji zajęć.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmienienia harmonogramu, miejsca realizacji, sposobu realizacji Kursu lub Półkolonii lub przerwania zajęć w wypadku działania siły wyższej lub innych niezależnych od niego zdarzeń. W takiej sytuacji Usługodawca powinien niezwłocznie poinformować o tym Klienta.
- W przypadku zmiany harmonogramu, miejsca lub formuły zajęć usługodawca dołoży nwszelkich starań aby zachować standardy jakościowe i merytoryczne wynikające z opisu Kursu lub Półkolonii zamieszczonego w Serwisie.
- Zmiana harmonogramu, miejsca lub formuły zajęć wynikających z pkt 12 lub 13 § 7 Regulaminu nie uprawnia Klienta do otrzymania zwrotu lub zawieszenia rat wynikających z terminów płatności określonych w Umowie. W uzasadnionych przypadkach Usługodawca może zaproponować Klientowi rabat lub rozliczenie w formie vouchera do wykorzystania na inne usługi świadczone przez Usługodawcę.
§ 8 Prawa Konsumenta
- Konsument, który zawarł z Usługodawcą Umowę na odległość ma prawo od niej odstąpić w ciągu 14 dni kalendarzowych od jej zawarcia.
- Aby odstąpić od Umowy, Konsument musi poinformować Usługodawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład pismem wysłanym pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną.
- Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.
- W przypadku odstąpienia od Umowy, Usługodawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Usługodawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
1. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu wynikłego z zawartej umowy,
2. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Usługodawcą,
3. skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów. - Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej
http://polubownie.uokik.gov.pl. - Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem
http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
§ 9 Reklamacje
- Usługodawca jest zobowiązany wykonać Usługę w sposób niewadliwy.
- Jeżeli Klient stwierdzi, że Usługa została wykonana wadliwie może złożyć reklamację, wysyłając ją pocztą elektroniczną na adres e-mail Usługodawcy lub listownie na adres siedziby Usługodawcy. Klient może również w tym zakresie skorzystać z pośrednictwa Administratora, przesyłając reklamację na adres biuro@kreatywniodkrywcy.pl
- Reklamacja powinna zawierać dane identyfikujące oraz kontaktowe Klienta, opis i uzasadnienie reklamacji oraz żądania związane z reklamacją.
- Usługodawca ustosunkuje się do składanej przez Klienta reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
§ 10 Dane osobowe i pliki cookies
- Administratorem danych osobowych Klienta w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych jest Administrator oraz Usługodawca (Usługodawca wyłącznie w odniesieniu do danych przetwarzanych w związku z Umową).
- Szczegółowe informacje związane z przetwarzaniem danych osobowych Klienta oraz wykorzystywaniem plików cookies zostały opisane w polityce prywatności dostępnej pod adresem https://kreatywniodkrywcy.pl.
§ 11 Wizerunek Dziecka
- Akceptując Regulamin, Klient wyraża zgodę na rozpowszechnianie wizerunku swojego Dziecka utrwalonego w związku z uczestnictwem Dziecka w Kursie lub Półkoloniach w celach reklamy lub promocji Administratora oraz świadczonych przez niego usług, w szczególności na stronie internetowej Administratora oraz w serwisach społecznościowych.
§ 12 Postanowienia końcowe
- Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen w Serwisie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Klienta, w tym w szczególności warunków Umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
- Administrator i Usługodawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie lub Umowie. Zmiany Regulaminu lub Umowy dla swej ważności wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej.
- Przez formę pisemną strony oraz poinformowanie Klienta strony rozumieją także wiadomość e-mail wysłaną przez Usługodawcę na adres e-mail podany przez Klienta w Serwisie w formularzu zamówienia na Kurs.
- Jako załącznik do Umowy stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia Umowy.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.05.2022.